Домашні завдання на час призупинення освітнього процесу

Для учнів. старшої та середньої школи: скачати домашні завдання

клас українська мова українська література зарубіжна література англійська мова німецька мова математика історі фізика хімія біологія
5-А укр.мова §9 вивч. Правила, №74 (письмово), §10 вивч. Правила, №82 (ІІ,ІІІ письмово) Укр. Літ с.196-203 читати, переказувати стор.174, впр.4,5 (письмово, скласти питання і відповіді до них), сто.170, впр.1 (читати, перекладати) стор 367-268 завдання№5 «Перевірте себе» в тестовій формі
5-Б укр.мова §9 вивч. Правила, №74 (письмово), §10 вивч. Правила, №82 (ІІ,ІІІ письмово) Укр. Літ с.196-203 читати, переказувати SB p.78 (чит. переклад.). SB p.79,Ex.1-2(викон) стор 367-268 завдання№5 «Перевірте себе» в тестовій формі
6 – А §47, 48,49 впр.397, 404, 412,416 Я. Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» чит. Стор.172-185, 1-3 (письмово), 4-7 (усно), написати твір-роздум «Яким я бачу справжнього друга» стр. 176-185, чит., переказ., відповід. На пит. стор. 176-185, чит., переказ., відповід. На пит. стор. 184-185, 5,6 пит. Викон. (письмово) Впр.1с.49(читиати, переклад.), впр1,с.32(виконати) С.53, впр.6(письмово), с.54-55, виписати, перекласти, вивчити. Впр.2,3(письмово зперекладом), зош. Впр2,3,с.34 §39, №1077, 1081,1083 (письмово) Всес.істор. §47-48(читати, переказувати) §41-42 (читати відповідати на питання в кінці параграфу)
6-Б §47, 48,49 впр.397, 404, 412,416 Я. Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» чит. Стор.172-185, 1-3 (письмово), 4-7 (усно), написати твір-роздум «Яким я бачу справжнього друга» стр. 176-185, чит., переказ., відповід. На пит. стор. 176-185, чит., переказ., відповід. На пит. стор. 184-185, 5,6 пит. Викон. (письмово СB стор 86, впр.1,2 (читати, перекладати, слова), СB стор 88, впр.4 (вивчити вірш), WВ стор 80 впр.1,2 перекладати) С.53, впр.6(письмово), с.54-55, виписати, перекласти, вивчити. Впр.2,3(письмово зперекладом), зош. Впр2,3,с.34 §39, №1077, 1081,1083 (письмово) Всес.істор. §47-48(читати, переказувати) §41-42 (читати відповідати на питання в кінці параграфу)
7-А вивч. §32, впр. 381(письмово),вивч. § 33. Впр. 385 (письмово) стор.182-185, виразно читати поезії SB стор 95, впр.5, SB стор 96, впр.2 (читати, перекладати), SB стор 96, впр.3 (читати, перекладати), WВ стор 59 впр.2,3 (читати, перекладати) с.69-70 виписати, перкласти, вивч. слова, впр. 2,3,5(письмово) зош. с.34, впр. 1,3,4 алгебра геометрія Всес.істор. §23 (читати, переказувати), §21 «Колообіг оксигену в природі», переказувати §40-41 (читати відповідати на питання в кінці параграфу)
стор 143 №469, 474 §27, впр.27, Іст. Укр. §20 (читати, переказувати),
7-Б вивч. §32, впр. 381(письмово),вивч. § 33. Впр. 385 (письмово), повтор. §32-33 впр. 389(письмово) стор.182-185, виразно читати поезії впр.4 стор 145 усно, вивчити правило, скласти 7 речень письмово за темою, впр.2, стор 140 – перекласти і вивчити прикметник, впр.1 стор.146 письмово, впр.2 стор 147 усно с.69-70 виписати, перкласти, вивч. слова, впр. 2,3,5(письмово) зош. с.34, впр. 1,3,4 стор 143 №469, 474 §27, впр.27, (Всес.істор. §23 (читати, переказувати), §21 «Колообіг оксигену в природі», переказувати §40-41 (читати відповідати на питання в кінці параграфу)
Іст. Укр. §20 (читати, переказувати),
8-А Написати інтервю з будь-яким письменником або з бабусею, чи дідусем, §32, впр. 384 М. Коцюбинського «Дорогою ціною», план-характеристика до оьразу Остапа і Соломії Синтез жанрових обнак у романі М.Сервантеса «Дон Кіхот», с. 230-232(конспект), с.233-239 (чит. відпов. на пит. С. 239 SB стор 35, впр.2 (відповідати на питання письмово), SB стор 35, впр.3 (скласти речення письмово), WВ стор 26 впр.1 (читати, перекладати) С.72-73, виписати, перекласти, вивч. Слова, впр.2,3,4(письмово), впр. 4а,с.73 вивч. На пам'ять, 4в.с.73 написати, ьзош. С.47-48, заповнити §18,№600,602 Повтор. Про чотирикутники, означення, та властивості паралелограма §33-34, впр. 33(1-2),впр. 34(1-2) §33 читати, впр. 1,2, 5-10
8-Б Написати інтервю з будь-яким письменником або з бабусею, чи дідусем, §32, впр. 384 М. Коцюбинського «Дорогою ціною», план-характеристика до оьразу Остапа і Соломії Синтез жанрових обнак у романі М.Сервантеса «Дон Кіхот», с. 230-232(конспект), с.233-239 (чит. відпов. на пит. С. 239 SB стор 35, впр.2 (відповідати на питання письмово), SB стор 35, впр.3 (скласти речення письмово), WВ стор 26 впр.1 (читати, перекладати) С.72-73, виписати, перекласти, вивч. Слова, впр.2,3,4(письмово), впр. 4а,с.73 вивч. На пам'ять, 4в.с.73 написати, ьзош. С.47-48, заповнити §18,№600,602 Повтор. Про чотирикутники, означення, та властивості паралелограма §33-34, впр. 33(1-2),впр. 34(1-2) §33 читати, впр. 1,2, 5-10
9-А §28 №312,313(письмово) Т.Шевченко «Кавказ». Продовження теми нац. – визвольної боротьби, Т.Шевченко «І мертвим , і живим, і ненародженим…», Продовження теми «землячків у посланні. Фрагмент поеми с.224 напамять. Підручник с. 209-227 SB стор 83, впр.7,8 (письмово), WВ стор 57, SB стор 84 впр.2 (читати, перекладати, заповнити таблицю, WВ стор 58 повтор.п.18, вивч. П.19, №19.2(1-2), №19.4, №19.10,№19.16 §14-16,№ 471, №502,№531 Всес.істор. §22 (читати, переказувати), Пит.стор.186 §34, Впр. 34, §28 читати, конспект в роб. Зош.,»Поняття про помілери» Підготувати повідомлення на тему «Сучаслі методи молекулярної генетики»
Іст.Укр. §23(читати, переказувати),
9-Б §28, впр.316 (скласти речення за схемами), впр.332 (скласти діалог) Прочитати поему Т.Шевченка «Наймичка», стор.234-238, відповідати на питання стор.92SB читати, перекладати, стор 65WВ письмово §18 опрацювати, завд.18.3,18.5, 18.7,18.9(письмово) §17(прочитати), с.173-74 опрац. Табл. Всес.істор. §22 (читати, переказувати), Пит.стор.186 §34, Впр. 34, §28 читати, конспект в роб. Зош.,»Поняття про помілери» Підготувати повідомлення на тему «Сучаслі методи молекулярної генетики»
Іст.Укр. §23(читати, переказувати),
10-А §13, впр.220, скласти конспект наукової літературознавчої статті Л.Українка Скласти план до біографії поетеси, стор. 277-282 (відповідати на питання) впр.1, стор 38-39 SB, читати, перекладати, впр.2 стор38 SB усно, стор.34 WВ письмово WB c.34. (виконати) SB c. 38, впр.2 (читати, переклад.) §5, п.33 №№799, 801, 803, 805,807 §6.2 №№6.61, 6.62, 6.63, 6.64, 6.65 Іст.Укр. §44(читати, переказувати), §49-51, впр. 42-43
11-А С.243-248(довідник), с. 233-255 (тести, довідник) С.245-246,с.259-261,275,277 (аналіз поезії), с.279-292 (конспект), інтелект картка «Маруся Чурай» ліни Костенко, таблиця «Жанри творів» винесена на ЗНО впр.2 стор 84 SB, вставити слова, впр.2 стор 85 SB читати, перекладати, стор.80 WВ письмово, впр.6, стор 84 SB письмово §26, №26.25, 26.27, 26.21 (5,6) стор. 234, №1185, 1191 Іст.Укр. §26-31(повтор), стор. 268-269,№1-4 §17 читати, §28-29 читати, відпов. на пит. в кінці параграфу
Всес.істор. §23 (читати, переказувати),
Кiлькiсть переглядiв: 623