Домашні завдання на час призупинення освітнього процесу
Для учнів. старшої та середньої школи: скачати домашні завдання
клас | українська мова | українська література | зарубіжна література | англійська мова | німецька мова | математика | історі | фізика | хімія | біологія | ||
5-А | укр.мова §9 вивч. Правила, №74 (письмово), §10 вивч. Правила, №82 (ІІ,ІІІ письмово) | Укр. Літ с.196-203 читати, переказувати | стор.174, впр.4,5 (письмово, скласти питання і відповіді до них), сто.170, впр.1 (читати, перекладати) | стор 367-268 завдання№5 «Перевірте себе» в тестовій формі | ||||||||
5-Б | укр.мова §9 вивч. Правила, №74 (письмово), §10 вивч. Правила, №82 (ІІ,ІІІ письмово) | Укр. Літ с.196-203 читати, переказувати | SB p.78 (чит. переклад.). SB p.79,Ex.1-2(викон) | стор 367-268 завдання№5 «Перевірте себе» в тестовій формі | ||||||||
6 – А | §47, 48,49 впр.397, 404, 412,416 | Я. Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» чит. Стор.172-185, 1-3 (письмово), 4-7 (усно), написати твір-роздум «Яким я бачу справжнього друга» | стр. 176-185, чит., переказ., відповід. На пит. стор. 176-185, чит., переказ., відповід. На пит. стор. 184-185, 5,6 пит. Викон. (письмово) | Впр.1с.49(читиати, переклад.), впр1,с.32(виконати) | С.53, впр.6(письмово), с.54-55, виписати, перекласти, вивчити. Впр.2,3(письмово зперекладом), зош. Впр2,3,с.34 | §39, №1077, 1081,1083 (письмово) | Всес.істор. §47-48(читати, переказувати) | §41-42 (читати відповідати на питання в кінці параграфу) | ||||
6-Б | §47, 48,49 впр.397, 404, 412,416 | Я. Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» чит. Стор.172-185, 1-3 (письмово), 4-7 (усно), написати твір-роздум «Яким я бачу справжнього друга» | стр. 176-185, чит., переказ., відповід. На пит. стор. 176-185, чит., переказ., відповід. На пит. стор. 184-185, 5,6 пит. Викон. (письмово | СB стор 86, впр.1,2 (читати, перекладати, слова), СB стор 88, впр.4 (вивчити вірш), WВ стор 80 впр.1,2 перекладати) | С.53, впр.6(письмово), с.54-55, виписати, перекласти, вивчити. Впр.2,3(письмово зперекладом), зош. Впр2,3,с.34 | §39, №1077, 1081,1083 (письмово) | Всес.істор. §47-48(читати, переказувати) | §41-42 (читати відповідати на питання в кінці параграфу) | ||||
7-А | вивч. §32, впр. 381(письмово),вивч. § 33. Впр. 385 (письмово) | стор.182-185, виразно читати поезії | SB стор 95, впр.5, SB стор 96, впр.2 (читати, перекладати), SB стор 96, впр.3 (читати, перекладати), WВ стор 59 впр.2,3 (читати, перекладати) | с.69-70 виписати, перкласти, вивч. слова, впр. 2,3,5(письмово) зош. с.34, впр. 1,3,4 | алгебра | геометрія | Всес.істор. §23 (читати, переказувати), | §21 «Колообіг оксигену в природі», переказувати | §40-41 (читати відповідати на питання в кінці параграфу) | |||
стор 143 №469, 474 | §27, впр.27, | Іст. Укр. §20 (читати, переказувати), | ||||||||||
7-Б | вивч. §32, впр. 381(письмово),вивч. § 33. Впр. 385 (письмово), повтор. §32-33 впр. 389(письмово) | стор.182-185, виразно читати поезії | впр.4 стор 145 усно, вивчити правило, скласти 7 речень письмово за темою, впр.2, стор 140 – перекласти і вивчити прикметник, впр.1 стор.146 письмово, впр.2 стор 147 усно | с.69-70 виписати, перкласти, вивч. слова, впр. 2,3,5(письмово) зош. с.34, впр. 1,3,4 | стор 143 №469, 474 | §27, впр.27, | (Всес.істор. §23 (читати, переказувати), | §21 «Колообіг оксигену в природі», переказувати | §40-41 (читати відповідати на питання в кінці параграфу) | |||
Іст. Укр. §20 (читати, переказувати), | ||||||||||||
8-А | Написати інтервю з будь-яким письменником або з бабусею, чи дідусем, §32, впр. 384 | М. Коцюбинського «Дорогою ціною», план-характеристика до оьразу Остапа і Соломії | Синтез жанрових обнак у романі М.Сервантеса «Дон Кіхот», с. 230-232(конспект), с.233-239 (чит. відпов. на пит. С. 239 | SB стор 35, впр.2 (відповідати на питання письмово), SB стор 35, впр.3 (скласти речення письмово), WВ стор 26 впр.1 (читати, перекладати) | С.72-73, виписати, перекласти, вивч. Слова, впр.2,3,4(письмово), впр. 4а,с.73 вивч. На пам'ять, 4в.с.73 написати, ьзош. С.47-48, заповнити | §18,№600,602 | Повтор. Про чотирикутники, означення, та властивості паралелограма | §33-34, впр. 33(1-2),впр. 34(1-2) | §33 читати, впр. 1,2, 5-10 | |||
8-Б | Написати інтервю з будь-яким письменником або з бабусею, чи дідусем, §32, впр. 384 | М. Коцюбинського «Дорогою ціною», план-характеристика до оьразу Остапа і Соломії | Синтез жанрових обнак у романі М.Сервантеса «Дон Кіхот», с. 230-232(конспект), с.233-239 (чит. відпов. на пит. С. 239 | SB стор 35, впр.2 (відповідати на питання письмово), SB стор 35, впр.3 (скласти речення письмово), WВ стор 26 впр.1 (читати, перекладати) | С.72-73, виписати, перекласти, вивч. Слова, впр.2,3,4(письмово), впр. 4а,с.73 вивч. На пам'ять, 4в.с.73 написати, ьзош. С.47-48, заповнити | §18,№600,602 | Повтор. Про чотирикутники, означення, та властивості паралелограма | §33-34, впр. 33(1-2),впр. 34(1-2) | §33 читати, впр. 1,2, 5-10 | |||
9-А | §28 №312,313(письмово) | Т.Шевченко «Кавказ». Продовження теми нац. – визвольної боротьби, Т.Шевченко «І мертвим , і живим, і ненародженим…», Продовження теми «землячків у посланні. Фрагмент поеми с.224 напамять. Підручник с. 209-227 | SB стор 83, впр.7,8 (письмово), WВ стор 57, SB стор 84 впр.2 (читати, перекладати, заповнити таблицю, WВ стор 58 | повтор.п.18, вивч. П.19, №19.2(1-2), №19.4, №19.10,№19.16 | §14-16,№ 471, №502,№531 | Всес.істор. §22 (читати, переказувати), Пит.стор.186 | §34, Впр. 34, | §28 читати, конспект в роб. Зош.,»Поняття про помілери» | Підготувати повідомлення на тему «Сучаслі методи молекулярної генетики» | |||
Іст.Укр. §23(читати, переказувати), | ||||||||||||
9-Б | §28, впр.316 (скласти речення за схемами), впр.332 (скласти діалог) | Прочитати поему Т.Шевченка «Наймичка», стор.234-238, відповідати на питання | стор.92SB читати, перекладати, стор 65WВ письмово | §18 опрацювати, завд.18.3,18.5, 18.7,18.9(письмово) | §17(прочитати), с.173-74 опрац. Табл. | Всес.істор. §22 (читати, переказувати), Пит.стор.186 | §34, Впр. 34, | §28 читати, конспект в роб. Зош.,»Поняття про помілери» | Підготувати повідомлення на тему «Сучаслі методи молекулярної генетики» | |||
Іст.Укр. §23(читати, переказувати), | ||||||||||||
10-А | §13, впр.220, скласти конспект наукової літературознавчої статті | Л.Українка Скласти план до біографії поетеси, стор. 277-282 (відповідати на питання) | впр.1, стор 38-39 SB, читати, перекладати, впр.2 стор38 SB усно, стор.34 WВ письмово | WB c.34. (виконати) SB c. 38, впр.2 (читати, переклад.) | §5, п.33 №№799, 801, 803, 805,807 | §6.2 №№6.61, 6.62, 6.63, 6.64, 6.65 | Іст.Укр. §44(читати, переказувати), | §49-51, впр. 42-43 | ||||
11-А | С.243-248(довідник), с. 233-255 (тести, довідник) | С.245-246,с.259-261,275,277 (аналіз поезії), с.279-292 (конспект), інтелект картка «Маруся Чурай» ліни Костенко, таблиця «Жанри творів» винесена на ЗНО | впр.2 стор 84 SB, вставити слова, впр.2 стор 85 SB читати, перекладати, стор.80 WВ письмово, впр.6, стор 84 SB письмово | §26, №26.25, 26.27, 26.21 (5,6) | стор. 234, №1185, 1191 | Іст.Укр. §26-31(повтор), | стор. 268-269,№1-4 | §17 читати, | §28-29 читати, відпов. на пит. в кінці параграфу | |||
Всес.істор. §23 (читати, переказувати), | ||||||||||||